Taller de Batucada

El passat dimarts 21 ens va visitar el percussionista Toni Amengual amb el que els alumnes de 5è i 6è varen realitzar el taller d’iniciació a la batucada.
Aquest taller té com a objectiu desenvolupar el sentit del ritme, la coordinació, la musicalitat i la creativitat.

Una batucada és un grup de persones que interpreten ritmes brasilers d’influències africanes, generalment coneguts com a blocos.

La batucada es caracteritza pel seu estil repetitiu i el seu ritme accelerat i utilitza instruments com el «surdo» de diferents nivells, utilitzats per crear la base rítmica de la batucada i altres com «agogó», «tamborí», «caixa», etc.

Aquest taller a més d’acostar als alumnes a una batucada, facilita la participació, la cooperació i la integració.

Mirau què bé ho varen fer!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *