Volteta per Ciutat

El passat 12 de desembre els alumnes de 4t d’Educació Infantil varen gaudir d’una sortida per Palma. En ella, varen veure el betlem de Cort, i passejaren pels voltants de l’Ajuntament de Palma i la Catedral.

Mireu que bé s’ho varen passar!!!

Concert de Nadal

Avui, dimecres 20 de desembre, hem duit a terme la segona part del tradicional Concert de Nadal amb els alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t de Primària amb unes actuacions espectaculars!!!

Aquí teniu el vídeo i al nostre facebook hi teniu algunes fotos!! A cantar s’ha dit! Bon Nadal!!!

Concert Nadal

Avui dimarts 19, hem gaudit de la primera part del concert de Nadal amb els alumnes d’Infantil i cinquè i sisè de Primària.

Mirau què bé ho han fet!!!

A més del vídeo, al nostre facebook hi teniu unes quantes fotos per si les voleu descarregar i tenir un record si no heu pogut venir! Bones festes!!!

Calendari d’Advent 2023

Com molts ja sabeu, al llarg del mes de desembre, realitzem el ja tradicional Calendari d’Advent, on els alumnes i mestres preparen petites sorpreses, visiten les aules dels nombres de les portes/aules que els hi ha tocat i comparteixen una estoneta de bons moments.

Aquí us deixam un petit resum d’alguns dels intercanvis de regals que s’han fet fins ara.

Explorant el Món Màgic de Roald Dahl

L’alumnat de sisè aquest trimestre ha estat treballant la situació d’aprenentatge anomenada “Explorant el Món Màgic de Roald Dahl” basada en la vida d’aquest autor clàssic de la literatura infantil i juvenil al qual han tret molt de profit. A través de la seva biografia i de la lectura d’una de les seves obres “Les Bruixes” han anat treballant diferents competències específiques i sabers bàsics de les diferents àrees.

A continuació vos deixam amb una petita mostra de la seva feina: