Jornades verdes a l’escola

Els dies 7 i 8 de novembre es varen realitzar les jornades verdes a la nostra escola. Els alumnes d’Educació Infantil i primer cicle d’Educació Primària varen participar en les activitats de Joanet recicles i el món dels residus. Per altra banda, els alumnes de segon cicle d’Educació Primària varen gaudir de l’activitat Respectes els colors? Els residus i el reciclatge.

En Joanet Recicles, a través de la imaginació, de la música i l’expressió corporal i del joc, animava als infants a separar correctament els residus en els contenidors de diferents colors que tenim actualment a Palma i va presentar el contenidor de matèria orgànica. Al final de l’activitat es va donar a cada aula un joc de petits contenidors per tal de seguir treballant durant el curs sobre el reciclatge, així com també es va donar un quadern d’activitats amb pinturetes per a cada alumne.

En la segona activitat per al segon cicle, es varen explicar els serveis i tasques que desenvolupa EMAYA, fent especial esment als sistemes de recollida i el reciclatge. L’activitat es va completar amb un joc per equips amb el qual els i les alumnes varen aprendre a separar residus. A més, també es varen repartir un joc de bosses de reciclatge per a cada nin, per tal de facilitar la separació de residus a casa i la guia de reciclatge d’EMAYA. A més, a cada aula es va donar un pòster amb informació sobre la separació de residus i un joc de petits contenidors de tots els colors per a seguir treballant durant la resta del curs.

MIRAU EL VIDEO I VEUREU COM ELS INFANTS VAREN GAUDIR DE LES ACTIVITATS!!!!!!!!!!