Bibliopati

Aquesta setmana s’ha posat en marxa la BIBLIOPATI, un espai just a l’entrada del nostre pati, on els alumnes poden jugar a diferents jocs de taula, llegir còmodament i/o pintar en el temps del pati una vegada han acabat de berenar. Mirau què bé ha quedat! 📚✏️🎲♟️

Contacontes i rondalles

Fa uns dies, tot aprofitant la tradició a Mallorca de les festivitats de Sant Antoni i Sant Sebastià, on ja sabeu que es fan foguerons i veim dimonis per tot arreu, na Maria Barceló, va visitar el centre per explicar diferents contes i rondalles relacionats amb aquesta festivitat tan arrelada a la nostra illa.

Des d’aquí li volem donar les gràcies i l’enhorabona per les diferents activitats que va fer per tots els cursos de l’escola! Ens va encantar!!!