PĂ gina d'inici » Sin categorĂ­a » Nadales Infantil, 1r, 2n i Coral Felipa đźŽĽđźŽ¤

Nadales Infantil, 1r, 2n i Coral Felipa đźŽĽđźŽ¤

Avui dimecres 19, s’ha duit a terme la primera part del “Festival de Nadal” amb els alumnes d’Infantil (3, 4 i 5 anys), 1r i 2n de PrimĂ ria i, un bon grup de mestres de la Coral Felipa dirigits pel mestre de mĂşsica, n’Esteve.

El salĂł d’actes ha quedat “petit” per rebre a tants de pares i familiars, que han pogut gaudir de les actuacions musicals i/o poètiques dels mĂ©s jovenets/es de l’escola, que ho han fet molt però que molt bĂ©!!! 👏🏻👏🏻

Demà continuarem amb actuacions de 3r, 4t, 5è i 6è i, a més a més els alumnes de sisè continuaran venent coques, manualitats i nombres per la rifa de les cistelles de Nadal!!! Tot això a partir de les 11 h!!! Vos esperam!!!

Bon Nadal!!! 🎄🎅🏻

%d bloggers like this: