Pàgina d'inici » 2023 » Març » 07

Daily Archives: 07/03/2023

Sortida 4t EP Molins Es Jonquet

El passat divendres, els alumnes de quart de primària, varen fer una visita a un dels molins del barri de Es Jonquet de Palma. Aquest és totalment visitable gràcies a l’Associació Amics dels Molins de Mallorca i a l’equip d’ESMENT que varen explicar molt bé com funcionen els diferens molins, quins queden al barri… Per acabar la jornada, també varen poder jugar un poquet al parc de la Feixina

Aquí teniu un petit resum 👇👇👇👇👇

Poesia amb suport visual 5è EP

Hola famílies!
Durant aquest mes passat l’alumnat de cinquè ha estat treballant la poesia a classe de català. La tasca que se’ls ha proposat ha estat elaborar un suport visual per a un poema i enregistrar-lo en vídeo.
Durant el procés han descobert nous poemes, han recitat davant els companys i companyes, han exercitat la memòria, i inclús alguns infants s’han inventat els seus propis poemes!!! També s’ha fet molta feina des de l’àrea de plàstica.
Ens fa molta il·lusió compartir el resultat d’aquesta tasca amb vosaltres.

Aquí teniu l’enllaç:

Esperem que vos agradi!