Daily Archives: 05/02/2021

Iniciació al rugby a 3r EP

Dins del Programa Suma´t del Consell de Mallorca, els alumnes de 3r han participat actívament al Taller/activitat d’iniciació al Rugbi. Hem vist de la importància del treball en equip, algunes de les seves normes i reglamentació i sobretot hem jugat i ens ho hem passat molt bé.

Aquí en teniu unes imatges!

👇

Taller esquena sana

Els alumnes de sisè de Primària, han pogut gaudir del Taller Esquena Sana del Programa Suma’t del Consell de Mallorca. En ell han vist i comprovat la importància de l’esquena per tots nosaltres, com millorar en el nostre dia a dia millorant les postures, com evitar possibles lesions en el futur…

Aquí hi teniu un petit resum:

Nova secció a la web

Bon dia famílies,

Hem posat en marxa una nova secció a la nostra web del centre que podreu trobar a la pestanya d’equip d’orientació situada dins òrgans de govern al menú de dalt en aquesta mateixa pàgina.

En aquesta nova secció anirem penjant, mensualment, informació diversa relacionada amb recomanacions, orientacions, rutines… per poder treballar a casa amb els vostres fills i així podej ajudar-los a millorar el seu rendiment escolar i el seu desenvolupament personal.

Aquesta informació que anirem penjant a la web també la rebreu via WhatSapp.

Ja podeu consultar la primera publicació de la nova secció titulada “hàbits i rutines”.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

La direcció del CEIP Felip Bauçà.