Pàgina d'inici » Segon cicle » Competència digital

Competència digital

Benvolgudes famílies,

Volem informar-vos que l’escola, ha estat seleccionada per participar en el Programa per a l’orientació, Avanç i Enriquiment Educatiu en la situació d’emergència educativa del curs 2020-2021 provocada per la pandèmia de Ia COVID-19: #PROA+ (20-21).

Aquest programa és un projecte que es desenvolupa entre els centres docents seleccionats i Ia ConseIIeria d’Educació,Universitat i Recerca deI Govern de Ies IIIes Balears.

Dins el marc d’actuacions del Programa #PROA+ (20-21), hem rebut un suport econòmic que estem aprofitat per oferir a l’alumnat una formació en competència digital. Aquesta formació es du a terme a tota l’educació primària, dins l’activitat diària lectiva del centre, per part d’un professional.

A més, estem contents d’anunciar que l’escola acaba d’adquirir 20 nous Chromebooks amb els quals es podran fer aquestes classes de competència digital més accessibles i també es podran utilitzar per a tasques diàries curriculars.

Classe de competència digital
Alumnat de 5è treballant amb els nous chromebooks