Pàgina d'inici » 2021

Yearly Archives: 2021

MERRY CHRISTMAS 🎄!

Traspàs de claus

Acomiadam a na Bel després de molts d’anys de servei a l’escola. Una gran companya i professional. Na Cati passa a ser la nova secretària.

Adeu Bel.

Ànims Cati!

Cantem nadales curs 21-22

Un any més, vos mostram les nadales que ha preparat el nostre alumnat d’infantil i primària amb tant d’entusiasme. Esperam que vos agradin i que gaudiu amb elles.

Bon Nadal!

NADALES INFANTIL
NADALES 1r PRIMÀRIA
NADALES 2n PRIMÀRIA
NADALES 3r PRIMÀRIA
NADALES 4t PRIMÀRIA
NADALES 5è PRIMÀRIA
NADALES 6è PRIMÀRIA
NADALA CORAL FELIPA 2021

SORTEIG PANERES DE NADAL

Divendres 17 es va realitzar el sorteig de les paneres de Nadal a càrrec de l’alumnat de 6è per a la recaptació de diners pel seu viatge d’estudis.

A continuació vos deixam el vídeo del sorteig.

Les cúpules de Leonardo

Avui, els cursos de 6è d’EP han fet el taller de les cúpules de Leonardo, activitat organitzada per CENTMAT.

Per a la construcció hem utilitzat un material especial: els bastons Leonardome que s’encavalquen mútuament. No és  necessari cap altre element d’unió, el mateix pes de les peces és suficient per mantenir-ne l’estabilitat.

Es poden aixecar cúpules de diferent estructura geomètrica. És una bon exercici on es posen en pràctica les habilitats espacials i de cooperació ja que la construcció requereix la coordinació de tots els participants.

Aquesta activitat permet treballar conceptes matemàtics com les relacions espacials, les transformacions geomètriques i la resolució de problemes treballant de foma lúdica i cooperativa.

SORTIDA PELS VOLTANTS – CONÈIXER LA BARRIADA DE L’ESCORXADOR.

La setmana passada, els alumnes de 5è han realitzat una sortida per conèixer millor alguns aspectes de la barriada que desconeixien. Han anat en primer lloc a l’Escorxador i allà els han explicat la funcionalitat que antigament tenien aquests edificis, el significat del seu nom. Després han caminat fins l’antiga Plaça de Toros, mostrant-los el nom de l’arquitecte que la va dissenyar: Gaspar Bennasar, el qual també va dissenyar l’antic i ara reconstruït Pont d’es Tren, l’última parada de la sortida. Han après pel camí també a reconèixer edificis d’estil modernista i han descobert que a Palma hi havia centenars de “bunkers” públics i privats, per protegir-se de les bombes en els anys de la Guerra Civil. Els ha agradat molt i han gaudit de fer aquesta sortida.

HEM GUANYAT UN PREMI!!!!!! – ACTIVITAT “MAR &PLAT”

L’alumnat de cinquè ha participat d’una activitat prou interessant. Es tracta d’una activitat d’educació ambiental organitzada pel “Cluster Marítim de les Illes Balears” dins el Marc d’un Projecte subvencionat pel Consell Insular de Majorca, amb la finalitat de fomentar el consum de peix , donar a conèixer la vida marina i aprendre a respectar-la.

Han aprés en què consisteixen els diferents oficis relacionats amb la pesca: la mida dels peixos que es poden capturar, els tipus de pesca, les eines que s’empren, la cadena de venda des del vaixell, passant per la Llotja, les tendes… fins arribar als nostres plats. Han fet un concurs de preguntes que els ha engrescat molt.

Varem finalizar aquesta activitat fent una exposició de dibuixos i una recepta de Nadal que incloïa peix.També ens vàrem presentar al Concurs de dibuixos i cartells….. i SORPRESA!!! Un alumne de l’escola va guanyar el Premi!!!! Aquest nin és en Javi Maturano de 5è A. Tots han guanyat una medalla de participació i la nostra Escola ha estat premiada amb un regal consistent en un Projector 4K.

L’ARBRE DE L’AMISTAT

Els alumnes de cinquè A i B hem treballat durant aquest primer trimestre, el valor de l’amistat. Les nostres valoracions i idees sobre això les hem reflectit en un arbre anomenat L’arbre de l’amistat. Hem reflexionat a Tutoria sobre el que suposa ser o tenir un bon amic o amiga: tenir confiança, sinceritat, generositat…. Pensam  que aquesta activitat ens ha enfortit i cohesionat com a grup.

5è A
5è B

Ja és Nadal al CEIP Felip Bauçà

Un any més, l’escola s’adorna de NADAL! Aquí vos volem mostrar com l’hem decorada.

Bon Nadal famílies!

Setmana de l’Esport Adaptat

La setmana passada es va dur a terme la Setmana de l’Esport Adaptat, #SEA2021, per això, a Educació Física, vàrem dedicar les nostres sessions a jocs i esports adaptats. Aquí en teniu una petita mostra.