Pàgina d'inici » 2021

Yearly Archives: 2021

MENÚ MENJADOR  OCTUBRE

Ja teniu disponible el menú del menjador del mes d‘octubre fent clic aquí.

L’Escola Rodant de la mobilitat sostenible de l’EMT Palma

Divendres 24 l’EMT Palma va fer una visita a la nostra escola, per fomentar els modes de mobilitat més sostenibles i respectuosos amb la ciutat i el nostre entorn.

A través de diferents activitats vam conèixer l’impacte directe, els avantatges i com s’usa el bus (com funciona la parada, com sabrem quin és el nostre bus i com s’avisa).

TORNAM A LES AULES

Avui l’alumnat d’educació infantil i primària torna a les aules amb energia i il·lusió per aquest nou curs que esperam que sigui molt profitós i puguem aprendre moltes coses junts.

MENÚ MENJADOR SETEMBRE

Ja teniu disponible el menú del menjador del mes de setembre fent clic aquí.

INFORMACIÓ FAMÍLIES INICI DE CURS 21-22

INICI DE CURS 21-22

Benvolgudes famílies al nou curs escolar 2021-22!

A partir de dilluns dia 13 de setembre:

HORA GRUP PORTA DENTRADAPORTA DE SORTIDA
8:30 4rt-5è-6èPrincipal Principal
8:35 3r-2n-1rPrincipal Principal
8:45 ED. INFANTIL 4 – 5 anysPrincipal Principal
8:45 ED. INFANTIL 3 anysPorta de darrera Porta de darrera
13:15 ED. INFANTIL 4 – 5 anysPrincipal Principal
13:15 ED. INFANTIL 3 anysPorta de darrera Porta de darrera
13:20 1r CICLE Principal Principal
13.25 2n CICLE Principal Principal
13:30 3r CICLE Principal Principal

Pregam màxima puntualitat per evitar les aglomeracions i que respecteu les mesures sanitàries.

Ajuts de menjador curs 2021-22

Benvolgudes famílies:

Els comuniquem que la presentació de solicituds per a aquells alumnes que ja estan matriculats i fan ús del servei o han soli·licitat fer-ne ús per al curs escolar 2021-2022, sha de fer dins el període que va des del 6 al 17 de setembre (ambdós inclosos).

Podeu passar per la secretaria del centre dins l’horari d’11:00h a 13:00h a cercar els impresos.

Així mateix, us adjuntam la resolució del BOIB i l’annex 2 de sol·licitud perquè també els pugueu descarregar.

Podeu trobar tota la informació de la convocatòria en el següent enllaç: web Servei de Comunitat Educativa

DIA DE PISCINA 6è A, B I C

L’alumnat de 6è també va anar a la piscina un dels darrers dies d’escola per acomiadar el curs.

Campament a la Victòria 6è

L’alumnat de 6è per celebrar la fi de curs va anar al campament de la Victòria i mirau que bé s’ho passaren!

Si voleu veure la presentació amb música podeu fer clic aquí!

Sortida fi de curs 4t

Els alumnes de 4t, amb tal d’acomiadar el curs, van passar el darrer dia a Portocolom. Ha estat una gran aventura navegar amb els velers tots junts. Desitjam que passeu un bon estiu, estimats i estimades! Gaudiu molt les vacances! Malgrat les mascaretes, les distàncies i totes les mesures de seguretat, ho heu fet molt bé, heu treballat de valent i ha estat un plaer aquest curs amb vosaltres!