Pàgina d'inici » 2021

Yearly Archives: 2021

Visca Sant Jordi!

La festivitat del Dia del Llibre s’apropa i a les aules de 3 anys han començat a treballar amb representacions teatrals, activitats d’art… VISTA SANT JORDI!

Taller mecànic

Un nou racó de joc a l’aula a 4 anys.

L’escola és un dret i un deure

Els mestres i el Servei d’Orientació del CEIP FELIP BAUÇÀ, volem compartir amb vosaltres aquesta responsabilitat d’assistència diària a l’escola i un quants trucs per organitzar-vos a casa.

Menú menjador abril

Ja teniu disponible el menú del menjador del mes d’abril fent clic aquí

Activitats a cinquè de primària

L’alumnat de cinquè ha volgut donar la benvinguda a la primavera amb diferents activitats que podreu veure al següent vídeo (crespells, manualitats, activitats artístiques…).

Arriba la primavera!

L’alumnat de primer A i B celebra l’entrada de la primavera amb un taller de crespells i sembra.

Psicomotricitat 4 anys

En aquest segon trimestre, a psicomotricitat, hem incorporat nous elements de joc que els infants han rebut amb molta alegria. Alguns d’ells són: dos bancs de fusta que fan de tobogan, cordes fermades a les espatleres per enfilar-se i coixins grossos que utilitzen de diferents maneres per botar, jeure, seure, etc.

Per altra banda, també hem treballat les figures geomètriques: cercle, quadrat i triangle de diferents formes i variats materials. En un primer moment cercant objectes de la sala de psicomotricitat que tenen aquestes formes, com també fent servir el seu propi cos, cordes, pals i teles.

Aquestes sessions han estat molt divertides i enriquidores pels infants.

ESCOLARITZACIÓ 2021 – 2022

S’han iniciat els processos d’adscripció i admissió per a Educació Infantil, Educació Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial.Aquí teniu el calendari d’educació Infantil i Primària, que són els ensenyaments que impartim a la nostra escola, però trobareu tota la informació i accés al procés telemàtic de tots els nivells picant directament sobre els següents enllaços:

INFORMACIÓ CATALÀ

INFORMACIÓ CASTELLÀ

Sortida Adema 6è A

La classe de 6è A també ha gaudit de la seva visita a l’escola universitaria Adema.

Sortida Adema infantil 5 anys

Els infants de 5 anys han après i s’han divertit mollt en Adema.