Pàgina d'inici » 2020 » Juny » 26

Daily Archives: 26/06/2020

Documentació per a la matrícula de nous alumnes. Curs 2020 – 2021

Si el vostre fill o filla ha obtingut plaça a la nostra escola en el procés ordinari vos telefonarem des de la Secretaria del centre per donar-vos cita prèvia per matricular-lo/la.

Si  l’Oficina d’Escolarització li adjudica una plaça a la nostra escola al vostre fill/a heu de guardar el Full d’Adjudicació que vos entregaran a dita Oficina i demanar cita prèvia per matricular al nin/a a la Secretaria del nostre centre.

Telèfon per a cita prèvia per matricula: 630 265 613

Trobareu tota la informació sobre calendari, horaris i documents necessaris a la secció de la nostra Web “Informació d’interès”, “Admissió d’alumnes”, des d’on podreu descarregar i imprimir els documents si voleu.

També podeu fer-ho directament clicant aquí.

IMPORTANT: Si adjudiquen una plaça escolar al vostre fill/a però no formalitzau la matrícula en els terminis establerts, perd la plaça escolar automàticament.

Llistes de llibres i material curs 2020 – 2021

Trobareu les llistes de llibres de text i de material escolar personal dels alumnes a la secció de la nostra Web “Informació d’Interés”, “Materials curriculars curs 2020 – 2021”.

Així mateix, vos recordam que la nostra escola està adherida al Programa de Reutilització de Llibres de Text, que ara s’anomena “Programa d’ajudes per a la compra de llibres i material escolar”.

A la mateixa secció podreu trobar els fulls per a les famílies per poder fer l’ingrés de la quota a La Caixa.

Teniu tot l’estiu per fer els ingressos. RECORDAU QUE HAN D’ESTAR FETS AMB EL NOM DEL NIN/A, NO DELS PARES.

Si voleu veure, descarregar i/o imprimir les llistes o els fulls d’ingrés també ho podeu fer clicant aquí.

Happy summer holidays!

We wish you a GREAT summer holidays, children!